Kompis för 1195:-

Ja hej!


Fredag och de var ett tag sen jag bloggade, inte för att det inte har hänt nåt utan pga
att jag läste i Expressen att man får finnar av dagligt bloggande och det kan jag gärna vara utan.


Käkade lunch idag med Put och Danne på ett obehagligt ställe i Skellefteå som heter "Johanna i parken".
Precis när man hade hummern hängades ut genom munnen och allt var som trevligast så kom det fram
en 50+ gubbe som luktade på tok för mycket Axe.
Gubben eller Siv som han hette drog en servett över sin svettiga panna och pekade på Put samtidigt som han sa till mig:
-Unge man, Vad får man hosta upp för din kompis?
Sälja Put tänkte jag. Fan de går ju inte. Vad ska Carina säga (Put's tjej).
Så jag sa vänligt, men bestämt till Siv att tyvärr så kan man itne köpa människor + att det är svårt att sätta ett värde på dom som känns rimligt.
Siv vickade lite på tandpetar som han hade i munnen och log bara lite, tog upp sin virkade portmonä.
-Du får 1195:- för honom, deal?


Ja resten kan ni ju räkna ut. Jag och Danne lämnade restaurangen utan Put som ni förstår.
Jag ska på galej i helgen och då är inte 1195:- helt fel direkt.

Jag är säker på att Put förstår varför jag gjorde såhär bara jag ger honom lite tid.



Trevlig Helg
Klöver X Y Z James Herriot min vän, kalla mig Bagera Panter


Ps.HATAR filmer som utspelar sig 1978. Dålig handling, alltid overkliga + en massa skräpskådisar. Ds.
PUT!


Kommentarer
Postat av: maggan

Här finns det lite stavfel-finn 3 fel

2008-05-05 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0