Andra tatueringen föreställande raggarträffen "Power Meet"

Dag 2 på raggarträffen funderar jag på att ha på ljumsken.
Allt börjar runt 9.30 och de flesta på campingen ligger och sover. Hela campingen stinker bakfylla och från ett tält som har samma färger som den Amerikanska flaggan vinglar det ut nåt som en gång såg ut som en kvinna som förmodligen har fått lite raggarstock i natt, men vad vet jag...dom kanske bara låg och pratade förgasare och V8. Som sagt, de lägger jag mig inte i.

Rally-Harry och hans kumpaner som snackat så mkt om "Power Meet" ser man inte till idag.
Ut från ett annat tält stiger 2st riktigt härliga raggare ut, packade och glada. Äntligen nån som styr upp de här lite. Det känns jävligt bra på alla sätt...festen blir bättre, tatueringen blir coolare och framförallt så behöver jag inte fundera så mkt på vad jag ska skriva på den här bloggen utan jag skriver bara det som händer.

Det enda som är lite konstigt är att Ako, raggaren som går med bar överkropp hela tiden listar de coolaste händelserna  från tv-serien MacGyver från 80talet. Inte ett ord om gårdagen och inga skandaler.
Känns konstigt att han åker till Västerås på raggarfest och sen bara pratar om MacGyver. Hans kompis Jens får inte en syl i vädret så han ser allmänt besviken ut.

Hoppas för allas skull att vi får ut mer av dag 3.

Fridens
FD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0