Göra vad man vill-Onsdag!

Tjohoo! Idag är det "Göra vad man vill-Onsdag"!
Jag har valt att göra 2 saker. Dumt att göra för mkt så man inte har nåt kvar till nästa "Göra vad man vill-Onsdag".


1.
Jag har ritat en slags 3D-bild som visar hur matsmältningen går till. Har helt gissat mig till det här, men det känns ganska rimligt ändå. Orkar däremot inte gå in på detaljer så om ni vill veta så får ni komma över så lånar jag ut 3D-Brillor så att ni kan se själva. Meddela gärna hur många ni kommer. Har nämligen bara ett par 3D-Brillor.


2.
Tänkte berätta om en annan kompis nämligen Fritte!

Fritte har ett väldigt märkligt imunförsvar. Han blir nämligen sjuk så fort han kommer i kontakt med sitt eget imunförsvar vilket är väligt jobbigt för både han själv och för alla i hans närhet som blir smittade. Annars en kanonkille!
Däremot så har Fritte precis som Henke en liten skavank som jag kallar det.
När Fritte kommer i kontakt med nån som har kontantkort i mobilen så får han hicka. Nu är det inte det som är problemet utan bara en detalj.
Däremot så varje gång Freddan stöter på nån med hicka så måste han säga upp sitt fasta abonnemang och skaffa kontantkort. Fett jobbigt! Lider med dig Fritte och din familj.

Hamna inte i nåt gäng
Funky
Fred Really!


Kommentarer
Postat av: mmy

går du ständigt på droger?:D

2008-02-25 @ 22:02:07
URL: http://dekis.blogspot.com
Postat av: kompisen

jag blir bajsnödig varje gång en bil tutar.
vilken räkning jag fick från kemtvätten, hujedamej

2008-02-27 @ 23:04:04
Postat av: beundrare

hm..verkar vara jobbigt..
men annars känns det som en ganska schysst nivå..eller inte..
Ha en toppendag..(Väntar ivrigt på fortsättning)

2008-03-03 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0