Längtar till jul!

Hej!
Vad gör ni? Själv bloggar jag.
Stör mig som tusan på att 2 av tjejerna som jobbar 2 våningar upp luktar fisk! När man står i hissen på morgonen
och de luktar fisk så vet man att dom kom till jobbet före en själv. Måste vara dom som luktar. Kan ju knappast vara hissen som luktar fisk av sig själv eller hur!?

Har helt skippat tanken på att tatuera ett piratskepp nu, ja menar är det så smart? Ska ju sitta där resten av livet.
Och sällskapsspelet Monopol känns dumt at göra nu innan dom har gjort nya gator...väntar tills jag vet vad de nya gatorna blir istället. Spelar ingen roll egentligen vad det blir för gator för jag hade ju ändå bara tänkt göra en siluett av spelet...hmmm...

Funderar nu istället på att göra nåt som symboliserar min bror nämligen en samanfattning av raggarträffen "Power Meet" i Västerås. Berättar mer om det imorgon när jag har tänkt igenom det.

Fridens
Stinky D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0