Nu kör vi på allvar!

Först vil jag bara säga att förmodligen kommer jag att stava massor med fel, sätta punk, kommatecken och massa annat skit på helt fel ställen i den här bloggen, men jag har inte gjort gymnasiet, knappt gått ut nian så då får man göra fel och det är det som är så jävla skönt. Ni som däremot har pluggat som fan och har feta studieskulder ni ska fan kunna skriva korrekt om ni nu ska ha en blogg.

Söndag idag och har just ätit ett smörrebröd och druckit 2 öl helt själv på kungshallen som jag gör varje söndag...Tragiskt säger ni, genialt säger jag!
Nu sitter jag med ett glas vitt och tycker om mig själv.

Nu till nåt vettigt.
Mamma sa till mig idag att det är helt normalt och ett friskhetstecken att det springer runt små jävla pälslösa katter i min lägenhet på Söder. Jag tror hon har helt fel och börjar undra om hon mår riktigt bra. För mig känns det asknas, olustigt och jävligt märkligt. Har inte hört nån kompis eller läst om nån som har samma problem så varför säger hon att det är helt normalt!?!?!?
Säger hon det för att lugna mig eller säger hon det för att det har gått en propp eller nåt i hennes norrländska huvud? Nyss hade jag problem med de små tusentals pälslösa katterna i lägenheten...nu känns inte det som ett problem längre utan det är min mamma jag är orolig för.

Love you mamma och hoppas att i alla fall du slipper de små djuren för du har ett större bekymmer, nämligen mig!

Fridens
FD


Kommentarer
Postat av: Mikke

Pälslösa katter? Berätta mer om dessa underliga djur...

2008-02-03 @ 20:18:07
URL: http://litotes.blogg.se
Postat av: Stefan

Du måste hålla dig til sanningen FD, sanningen säger jag! Du kan inte ha en blogg som du sitter och ljuger på, näe det säger jag med en gång, håll dig till sanningen så kommer du att vara nöjd med dig själv i slutändan. Lycka till och tack för ordet.

Fridens Påskliljor!
Steffe

2008-02-04 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0