Nytt djurproblem!

Först var det nakna kattliknande djur och nu vanliga katter. Tar det aldrig slut detta elände!?

Måste va nåt skumt med lägenheten...varannan dag när jag kommer hem så sitter det 3 små svarta katter i soffan och svär så fort jag försöker prata med dom. Kim som är katternas ledare höll igår fast mig i ett asjobbigt polisgrepp medans de andra 2 kattsvinen ritade könsord i hela köket. Ser förjävligt ut nu här så jag måste väl städa hela förbannade veckan.

Kim hotar även med att om jag berättar det här för nån så kommer dom att byta ut mitt tvättmedel mot glass så varje gång jag tvättar så blir det glassfläckar på kläderna...blir galen på de här jävla svinen!!!

Det som är positivt är att jag inte känner av min allergi. Brukar få astma av pälsdjur.

Jaja, skönt med sommar i alla fall.


Fridens
Funk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0