Tatuera mig


Tyst när jag skriver. tack på fh   Funderar på att tatuera mig på lördag.
Har länge varit sugen på att göra ett stort jävla piratskepp på ryggen.
SKulle vilja ha det i nån rödbrun färg så att det bara ser ut som ett stort jävla eksem,
ett sånt eksem som man inte kan bli av med om man smörjer med tex hydrokortisonsalva.
På skeppet är det riktig partystämning. Piraten Jim fyllde nämligen 26 i fredas.
Alla är fulla, Torbjörn(Tob) som jobbar i köket på skeppet spyr över relingen.
Martin försöker ringa videosamtal med sin nya 3mobil, men det är dålig täckning ute på skön.
Den stammande piraten Mange sitter och tar på sig själv i fören. HISSA SEGEL VI DRAR! ja ni förstår,
ett sånt Kodakögonblick, riktig brakfest alltså!  

Måste kolla min ekonomi den här månaden. Blir det för dyrt med skeppet så får det bli nåt
mindre och enklare...kanske en liten siluett på överarmen av sällskapsspelet Monopol...
hmmm...men det skulle kännas bättre med piratskeppet. Nu ringer äggklockan, mina gipsfigurer har torkat. Ska gå och måla dom.

Fridens
FD


Kommentarer
Postat av: Mikke

Har du somnat?

2008-02-06 @ 23:25:16
URL: http://litotes.blogg.se
Postat av: camilla

ett skepp låtersnyggt men ett eksem låter inte så snyggt hahah.

inte visste jag du inte gick gymnasiet eller klart nian..hur kom det sig?

kram

2008-02-07 @ 17:36:09
URL: http://dekis.blogspot.com
Postat av: maggan

tjena ,tjena
jag har en idé, varför inte tatuera hud??

kram

2008-02-13 @ 10:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0