Ännu en jobbig lista! =(

Jag gillar verkligen inte dessa "älskar eller älskar inte-listor", men, men..är väl bara att tugga i sig.

Denna vecka har jag svårt att bestämma mig om jag gillar Action eller Romantisk Komedi bäst. Vi får snart se.


Action

Romantisk Komedi

Action

Romantisk Komedi

Action

Romantisk Komedi

Action

Romantisk Komedi

Action

Romantisk Komedi

Action

Romantisk Komedi

Action

Romantisk Komedi

Action

Romantisk Komedi!!!


Typsikt. Som ni såg så blev Romantisk Komedi!

Jaja, får väl lida mig igenom klassikern Pretty Woman från 1990 ett par gånger till då. Suck...


Trevlig filmkväll

Funky Gere


Kommentarer
Postat av: maggan

kul att vi har samma filmsmak, hur gammal är du, ska vi träffas?

2008-04-12 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0