Göra vad man vill-Onsdag flyttad!

Denna göra vad man vill-Onsdag valde jag att flytta till Måndag. Eftersom man får göra vad
man vill så borde jag ju kunna lägga den två dagar tidigare, eller hur?

Tänkte berätta om ännu en kompis nu när jag har lite kompistema.
Veckans kompis blir...hmm, tänk, tänk, tänk...hmm...JA, Johnny "Passion" Persson!!! Han är ju skön!

Johnny har mustach, han är stark och han varvar alltid i brännboll.

Johnny har som hobby på varje göra vad man vill-Onsdag att knapra p-piller och kolla på splatterfilm.
När han har nyktrat till sätter han sig på huk och avnjuter bilder från Aftonbladets fredagsbilaga Klick!

En bild han har från 2008-02-06 älskar han mer än sig själv. Han kan titta på den i timmar.
Från gråt till skratt till gråt igen för att sen se lite kluven ut och sen tillbaks till skratt ännu en gång.

På bilden syns en förlagsfest (Vilket förlag vet jag inte)
Jenny sitter i baren och nynnar lite lagom falskt på Rihannas nya låt "Umbrella, Ee, Ee, Ee" och säger
till Tompa att det kommer att bli en riktig hit!
Johnny P garvar som fan när han ser det på bilden för det lär de knappast hända.


Som sagt, Johnny P är lite speciell, men ändå lite småmysig.


Pick & Pung
Funk von D


Ps. Men konstapeln, jag ville ju bara smaka lite. Skäms! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0