Hamna inte i nåt kattgäng Björn!

Sorry att jag varit lite frånvarande...har haft skavsår, men nu kör vi igen!!!

Fortsätter med kompistema pga att det känns så skönt att skriva av sig lite om sina vänner.

Så vem blir den lyckliga idag då undrar ni....Jo det blir Billy Björn Ed Marmergård!!! Tjoo fucking Hoo!


Björn är en riktig helyllekille med lite kort stubin på 12 år även om han beter sig som att han vore 28.

Varje gång Björn är hemma hos mig så har han med sig mat till de där märkliga små pälslösa katterna

och han är barnsligt förtjust i katternas ledare Sebbe eller Satan som han själv kallar sig för. Björn säger alltid:

-Om du vill Sebbe, Om du vill! Smaka!

Han vill så gärna att Sebbe ska äta direkt ur handen.

Sebbe stryker sin pälslösa kropp mot Björns ben och börjar spinna, men det där VET jag att de bara är ett spel för galleriet, en slags krigskattmanöver för att lura Björn in i deras vidriga gäng och behandla honom som deras lilla honkatt Majken.


Jag har sagt åt Björn flera gånger att inte vara svag för då hamnar

man lätt i deras kattvåld. Dom är alltså ABSOLUT inga bra förebilder för Björn.


Nu ska jag på studiebesök på Svensk Kassaservice. Vi hörs!

Pick & Pung

Funk
Om du vill Björn, Om du vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0