Mitt internet funkar inte så jag passar på att blogga lite!

Har glömt att följa upp ang. de små pälslösa katterna i min lägenhet.
Allt detta startade för ca en månad sen och jag börjar bli grymt trött på detta.
Nu kör dom nån slags ickehumor med mig som jag inte förstår.
Dom presenterar sig varje dag med nåt knasigt namn och tror att dom ska vara roliga.
Dom vill lägga patiens med mig och hittar på egna regler så det ger inget att spela.
Jag känner mig faktiskt som en liten slampa i deras våld.

En av dom kallar sig Satan och tro mig det är säkert Satan. En kallar sig Jimmi och är heeelt pantad.
Han säger att om man lägger deklarationen i frysen i 45 min så kan man göra vilka avdrag man vill.
Jag har kollat skatteverket.se och hittar inget om detta. Den sista kallar sig Malin. har inget att säga
om det.


Alla 3 är pälslösa som om nån känner igen dessa varelser och vill ha tillbaks dom så snälla ring.


Sköt er snyggt
Funky


Ps. Saknar mina brister som fan. Var bättre förr. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0